Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Реферативна база даних (16)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Каньковський І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
1.

Каньковський І. 
Ієрархія компетенцій як основа визначення наступності змісту підготовки інженера-педагога [Електронний ресурс] / І. Каньковський // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_20
Актуалізовано вирішення задачі розробки компетентнісної моделі підготовки фахівців у ВНЗ. Викладено різні підходи до трактування поняття «компетенція». Використовуючи спосіб визначення компетенцій, що ґрунтується на виконанні виробничої діяльності, та модель діяльності інженера-педагога, встановлено перелік компетенцій майбутнього фахівця. За допомогою графометричного методу показано роль і місце кожної із компетенцій в процесі підготовки інженера-педагога. Визначено та у вигляді схеми наведено ієрархію компетенцій інженера-педагога. Зроблено висновок, що зміст підготовки інженера-педагога на освітньо-кваліфікаційному рівні «бакалавр» повинен забезпечити формування ключових і спеціальних компетенцій базисного і основного рівнів, а на освітньо-кваліфікаційному рівні «спеціаліст» («магістр») – компетенцій акумулятивного рівня.Актуализировано решение задачи разработки компетентностной модели подготовки специалистов в ВУЗ. Изложены различные подходы к трактовке понятия «компетенция». Используя способ определения компетенций, основанный на выполнении производственной деятельности, и модель деятельности инженера-педагога, установлен перечень компетенций будущего специалиста. С помощью графометрического метода показано роль и место каждой из компетенций в процессе подготовки инженера-педагога. Установлена и в виде схемы приведена иерархия компетенций инженера-педагога. Сделан вывод, что содержание подготовки инженера-педагога на образовательно-квалификационном уровне «бакалавр» должно обеспечить формирование ключевых и специальных компетенций базисного и основного уровней, а на образовательно-квалификационном уровне «специалист» («магистр») – компетенций аккумулятивного уровня.The approaches concerning the determination of the competencies list, the variant of the defining of their hierarchy and grounds of content succession of their training have been investigated in the following article.
Попередній перегляд:   Завантажити - 507.808 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Каньковський І. Є. 
Майстер-клас як сучасна форма самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / І. Є. Каньковський // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 211-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_44
Акцентовано увагу на тому, що мета самостійної роботи в процесі підготовки фахівця полягає у розвитку такої риси особистості як самостійність, а саме - здатність організувати та реалізувати свою діяльність без стороннього керівництва та допомоги. Рекомендовано для її досягнення використати таку форму самостійної роботи як майстер-клас. Узагальнено підходи до визначення поняття "майстер-клас". Розкрито структуру майстер-класу й охарактеризовано основні елементи технології його проведення. Визначено позицію студента, який виступає в ролі Майстра, під час підготовки та проведення майстер-класу. Сформульовано критерії для визначення ефективності використання такої форми самостійної роботи. Наведено приклади використання майстер-класу як форми самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів. Встановлено, що майстер-клас мотивує студентів до освоєння навчальних програм; підвищує їх відповідальність за своє навчання, формує в студентів системне мислення на основі самостійної роботи над виконанням індивідуальних і групових творчих завдань з навчальних дисциплін тощо.Акцентирувано внимание на том, что цель самостоятельной работы в процессе подготовки специалиста состоит в развитии такой черты личности как самостоятельность, а именно, способность организовать и реализовать свою деятельность без постороннего руководства и помощи. Рекомендовано для ее достижения использовать такую форму самостоятельной работы как мастер-класс. Обобщены подходы к определению понятия "мастер-класс". Раскрыта структура мастер-класса и охарактеризованы основные элементы технологии его проведения. Определены роль студента, который выступает в качестве Мастера, при подготовке и проведении мастер-класса. Сформулированы критерии для определения эффективности использования такой формы самостоятельной работы. Приведены примеры использования мастер-класса в качестве формы самостоятельной работы будущих инженеров-педагогов. Установлено, что мастер-класс мотивирует студентов к освоению учебных программ, повышает их ответственность за свое обучение, формирует у студентов системное мышление на основе самостоятельной работы над выполнением индивидуальных и групповых творческих заданий по учебным дисциплинам и т. п.Attention is focused on the fact that the purpose of self-study in preparation for the specialist is to develop such traits as self-reliance, namely, the ability to organize and implement its activities without external guidance and assistance. It is recommended to achieve it using this form of self-study as a master class. A generalized approach to the definition of "Master-Class". Revealed the structure of the master-class and describes the main elements of its technology. Define the role of the student, who acts as the Master, the preparation and conduct of the master-class.
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.665 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Каньковський І. Є. 
Професійно необхідні якості інженера-педагога [Електронний ресурс] / І. Є. Каньковський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 281-287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_42
Розглянуто різні підходи до визначення професійно необхідних (важливих) якостей особистості інженера-педагога. Обґрунтовано, що такими якостями є людяність, порядність, цілеспрямованість, завзятість, спостережливість, поміркованість, креативність та інтелігентність.Рассмотрены различные подходы к определению профессионально необходимых качеств инженера-педагога. Обосновано, что такими качествами являются человечность, порядочность, целеустремленность, упорство, наблюдательность, рассудительность, креативность и интеллигентность.This paper considers different approaches to determining the necessary professional qualities of engineering educator. It is proved that humanity, decency, purposefulness, persistence, observation, judiciousness, creativity and refinement are such qualities for engineering educator.
Попередній перегляд:   Завантажити - 335.398 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Каньковський І. Є. 
Структура та зміст компетенцій інженера-педагога [Електронний ресурс] / І. Є. Каньковський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 59-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_40-41_11
Запропоновано авторське визначення поняття "компетенція", узагальнено підходи до визначення структури компетенції, наведено перелік ознак прояву її компонентів для інженера-педагога.Предложено авторское определение понятия "компетенция", обобщены подходы к определению структуры компетенций, приведен перечень определений проявлений ее компонентов для инженера-педагога.The article suggested the author's definition of "competences", summarized approaches to determine the structure of competences, showed a list of attributes of display components for engineer-teacher.
Попередній перегляд:   Завантажити - 371.564 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Каньковський І. Є. 
Філософські аспекти професійної підготовки інженера-педагога [Електронний ресурс] / І. Є. Каньковський // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 204-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_7_23
Акцентовано увагу на необхідності осмислення майбутніми інженерами-педагогами сучасного філософського розуміння змісту освіти. Стверджується, що ототожнення освітнього процесу з вивченням набору природничих і гуманітарних дисциплін не дає уявлення про нескінченність світу і різноманіття підходів до його розуміння, а тому філософським, світоглядним обґрунтуванням шляхів виходу з кризи в системі інженерно-педагогічної освіти є висновок про необхідність знайомства студентів не тільки з природно-науковими формами знання, а й різноманіттям позанаукових типів і видів світогляду, розкриття їх діалогу, взаємозв'язку, взаємодоповнення.Акцентируется внимание на необходимости осмысления будущими инженерами-педагогами современного философского понимания содержания образования. Отмечена важность осуществления процесса профессионального образования инженера-педагога в контексте основных ценностей жизни человека, что позволит избежать разрыв между профессиональной деятельностью, основанной на научной рациональности, и личной жизнью. Доминирующим в процессе профессиональной подготовки инженера-педагога определено высвобождение творческого потенциала личности, ее ориентация на морально-духовные ценности, развитие природных способностей и дарований будущего инженера-педагога, на формирование его как носителя и творца культуры.The author emphasizes the necessity for future engineer-teachers to realize the modern philosophic concept of education. It is stated that the equalization of the educational process and learning of natural and humanitarian sciences set doesn’t unveil the infinity of the world and the variety of approaches to its understanding. That’s why the philosophic and world outlook basis for escaping the crisis in the education of engineer-teachers is the conclusion about the necessity of giving students not only natural scientific forms of knowledge but the variety of non-scientific types of outlook, unveiling their dialogue, interdependence, and mutual supplement.
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.274 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Каньковський І. 
Реалізація моделі позиційного навчання в процесі професійної підготовки інженера-педагога автотранспортного профілю [Електронний ресурс] / І. Каньковський // Молодь і ринок. - 2014. - № 2. - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_2_22
Акцентовано увагу на необхідності навчання студентів у процесі професійної підготовки знаходити свої власні сенси у науковому просторі. Розглянуто технологію позиційного навчання як засіб концентрації пізнавальної діяльності студентів, посилення особистої взаємодії викладачів і студентів, зняття напруження, яке пов’язане з формальними аспектами навчання у ВНЗ. Розкрито сутність застосування технології такого навчання в процесі підготовки інженера-педагога автотранспортного профілю. Викладено пріоритетні галузі освіти, де актуальність цього напрямку є необхідною умовою її впровадження.Акцентировано внимание на необходимости обучения студентов в процессе профессиональной подготовки находить свои собственные смыслы в научном пространстве. Рассмотрена технология позиционного обучения как средство концентрации познавательной деятельности студентов, усиления личного взаимодействия преподавателей и студентов, снятия напряжения, которое связано с формальными аспектами обучения в ВУЗ. Раскрыта сущность применения технологии такого обучения в процессе подготовки инженера-педагога автотранспортного профиля. Изложены приоритетные области образования, где актуальность этого направления является необходимым условием для ее внедрения.We consider technology as a means of teaching positional concentrations learning of students in the area of content being studied. The essence of the use of technology positional training in preparation engineer and educator motor type. Named the positive and negative aspects of bilingual education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.859 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Каньковський І. 
Професіоналізм педагогічного складу як одна із умов успішної підготовки інженера-педагога [Електронний ресурс] / І. Каньковський // Молодь і ринок. - 2012. - № 12. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_12_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.235 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Каньковський І. Є. 
Діагностика якості професійної підготовки інженера-педагога автомобільного профілю [Електронний ресурс] / І. Є. Каньковський, І. І. Герніченко. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2015_5_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.12 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Каньковський І. Є. 
Індивідуальні освітні траєкторії як необхідність сучасного процесу професійної підготовки фахівця [Електронний ресурс] / І. Є. Каньковський // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2013. - Вип. 4. - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2013_4_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 146.016 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Каньковський І. Є. 
Педагогічна практика як складова професійної підготовки інженера-педагога автомобільного профілю [Електронний ресурс] / І. Є. Каньковський, І. І. Герніченко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2015. - Вип. 2. - С. 160-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2015_2_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 143.325 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Каньковський І. 
Принципи професійного навчання фахівців у сучасній вищій школі [Електронний ресурс] / І. Каньковський // Молодь і ринок. - 2015. - № 12. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_12_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.447 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Каньковський І. Є. 
Педагогічна система підготовки фахівця [Електронний ресурс] / І. Є. Каньковський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 215-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_28-29_34
Акцентовано увагу на значенні усвідомлення науковцями та практиками сутності поняття «педагогічна система». Розглянуто традиційні та узагальнено нові підходи до проектування педагогічної системи. Запропоновано її оновлену структуру, яка дозволяє наблизити результати навчання до очікувань роботодавців. Обгрунтовано варіант візуалізації взаємодії структурних компонентів системи за допомогою діаграми Ейлера - Вена.Акцентовано внимание на значении осмысления учеными и практиками сущности понятия «педагогическая система». Рассмотрены традиционные и обобщены новые подходы к проектированию педагогической системы. Предложена её обновлённая структура, которая позволяет приблизить результаты обучения к ожиданиям работодателей. Обоснован вариант визуализации взаимодействия структурных компонентов системы с помощью диаграммы Эйлера - Вена.Special attention is given to scientists and practitioners’ understanding the essence of “pedagogical system”. The traditional and innovative approaches to pedagogical system projecting are considered. Its updated structure that allows the results of training to become closer to employer’s expectations is proposed. The variant of visualizing the system structural components interaction by means of Euler and Venn’s diagram is proved.
Попередній перегляд:   Завантажити - 351.413 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Каньковський І. 
Порівняльний аналіз підготовки майбутніх кухарів у закладах професійної освіти України та за кордоном [Електронний ресурс] / І. Каньковський, Г. Красильникова, І. Дрозіч // Порівняльна професійна педагогіка. - 2017. - № 7(1). - С. 125-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2017_7(1)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 496.993 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Каньковський І. Є. 
Генезис концепцій інженерно-педагогічної освіти в країнах Східної Європи [Електронний ресурс] / І. Є. Каньковський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 6-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_3
Здійснено аналіз і узагальнення концепцій інженерно-педагогічної освіти в країнах східної Європи; виявлено ключові положення, які можуть бути покладені в основу розробки нової редакції концепції інженерно-педагогічної освіти України. Стверджено, що професійну діяльність інженера-педагога доцільно розглядати як творчу; її потрібно здійснювати на основі взаємозв'язку психолого-педагогічних і спеціальних дисциплін; формування професійних компетенцій майбутнього інженера-педагога важливо здійснювати на основі положень системно-синергетичного, діяльнісного, особистісного, конструктивістського та інтегративного підходів; ідей розвивального навчання, поетапного виконання розумових і практичних дій, педагогічної теорії розвитку творчої особистості під час навчально-пізнавальної діяльності; принципів педагогіки та законів виробничого процесу.Осуществлен анализ и обобщение концепций инженерно-педагогического образования в странах Восточной Европы; выявлены ключевые положения, которые могут быть положены в основу разработки новой редакции концепции инженерно-педагогического образования Украины. Утверждается, что профессиональную деятельность инженера-педагога целесообразно рассматривать как творческую; ее нужно осуществлять на основе взаимосвязи психолого-педагогических и специальных дисциплин; формирование профессиональных компетенций будущего инженера-педагога важно осуществлять на основе положений системно-синергетического, деятельностного, личностного, конструктивистского и интегративного подходов; идей развивающего обучения, поэтапного выполнения умственных и практических действий, педагогической теории развития творческой личности во время учебно-познавательной деятельности; принципов педагогики и законов производственного процесса.The paper shows the practice analyses of generalization conception of engineering pedagogical education in countries of Eastern Europe. Key position was detected which perhaps put fundamentally working redraft conception of engineering pedagogic education in Ukraine. It is alleged that the professional activity of engineer-teacher should be considered as a creative, it must be based on the relationship of psycho-pedagogical and special disciplines; formation of professional competence of future engineers-teachers is important to be based on: system-synergetic provisions, active, personal, constructivist and integrative approaches; ideas of developing training, phased implementation of mental and practical activities, educational theory of creative personality in the teaching and learning activities; pedagogic principles and laws of the production process.
Попередній перегляд:   Завантажити - 505.123 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського